עיסוי עד הבית

כיום, כששעות העבודה מתארכות ומאפשרות לנו זמן פנוי מצומצם יותר וזאת בטרם חישבנו את הזמן שיש להקדיש לאתגרים רבים מחוץ לעבודה, היכולת ליהנות מפינוקים רבים מצטמצם לו. עבור רבים שאוהבים להתפנק בעיסוי, שירות עיסוי עד הבית של מעסים רבים מהווה עבור לקוחות רבים פתרון אולטימטיבי.

צורך חדש ומידי

שירות עיסוי עד הבית נולד וצמח מתוך אותו צורך של אנשים רבים לשמור על רצף העיסויים אליהם הם רגילים וזאת למול אתגרי היום יום שלא פעם מונעים מהם זאת. במסגרת שירות של עיסוי עד הבית מגיע איש המקצוע עצמו לבית הלקוח עם כל הציוד הנלווה והנחוץ והעיסוי נעשה בבית עצמו וזאת מבלי לבזבז זמן יקרה של נסיעה הלוך וחזור וכל התארגנות נלווית נוספת שדורשת זמן רב. עבור רבים שלא מצאו זמן בלוח הזמנים הצפוף ליהנות בכל עת מעיסוי בריא ומפנק שירות זה פותר עבורם את הדילמה האם בכלל לוותר עליו.

שוני ואתגר חדש עבור המעסים

עבור המעסים עצמם מדובר בשינוי מרענן. הדינמיות שנוצרת בעבודתם מאפשרת להם לעבוד במרחבים רבים ומגוונים מעבר לקליניקה אליה הורגלו. לא פעם העבודה במסגרת של עיסוי עד הבית מאפשרת למעסים לעבוד בחללים שונים בהם קיימים עוצמות אור שונות, טמפרטורות משתנות, רעשי סביבה, לחות משתנה ועוד. גורמים אלה מביאה את המעסים לא פעם להתאים עצמם לאותם משתנים ובכך להשתפר בתור אנשי מקצוע.

נפצעת? עיסוי עד הבית מגיע אלייך

היבט חשוב במסגרת שירות של עיסוי עד הבית מהווה כיום פתרון נהדר לאלו הזקוקים לעיסויים טיפוליים זאת לאחר פציעה שחוו. במסגרת הטיפולים המוצעים להם יש אף לא פעם דרישה לעיסויים העוזרים לקצב ההחלמה. במקרים רבים ישנים אנשים שבשל אותה פציעה הופכים הם מוגבלים והיציאה מהבית קשה עד בלתי אפשרית. במקרים אלו שירות שכזה מהווה פתרון נהדר. המעסים המטפלים מגיעים אל המטופל עצמו שלא צריך לוותר על אותם עיסויים התורמים להחלמת גופו.

רגע אחרי

עיסוי עד הבית מאפשר למטופלים את הנוחות המרבית טרם תחילת הטיפול וכמובן בסופו. במסגרת זוהמטופל חש בנוח להכין עצמו לטיפול בקצב שלו, בלבוש שיותר נוח לו, ביכולתו לקבוע הטמפרטורה בחדר, מוזיקת הרקע ועוד. הידיעה שזמנו קצוב ואין מעבר הדלת לחץ של אנשי צוות ו\או המטופל הבא בהחלט מרגיעה.

אלמנט נוסף הנוגע לנוחות של עיסוי זה הם הרגעים לאחר הטיפול. עצם היותו של הטיפול בבית עצמו מאפשר למטופל להתפנות באופן מידי ממש למקלחת ו\או שינה מזמינה לאחר טיפול מפנק זה, דבר שכמובן לא ניתן למלא בשיא הנכונות כשמדובר במכון עיסוי.

עיסוי עד הבית. לא רק לשם

את השירות הנהדר והיעיל של עיסוי עד הבית ניתן כמובן להרחיב למקומות נוספים. מעסים רבים מוצאים עצמם לא פעם, בזכות שירות זה אותו הם מעניקים, מוזמנים להפקות, אירועי יח"צ, מסיבות ואירועים משפחתיים ומקבלים חלל שהופך במהרה לאטרקטיבי ובו ניתנים עיסויים לאורחים במקום. עבור האורחים מדובר באטרקציה יוצאת דופן ועבור המעסים מדובר בחשיפה רבה של לקוחות פוטנציאליים שיביאו עימם בהמשך להזמנות דומות.