טיפולי ספא

טיפולי הספא שלנו כוללים גם טיפולי יופיטיפולי ספא חובקי עולם

בספא שלנו תוכלו ליהנות ממגוון רחב של טיפולי ספא ועיסויים. ספא עושה נפלאות לגוף ולנפש, ואצלנו תוכלו להכיר מגוון עיסויים מכל רחבי הגלובוס. מומלץ להתנסות במשך הזמן בסוגים שונים של עיסויים, בכדי ליהנות מסגולות המרפא ומהחוויות השונות, שנשענות על מסורת ארוכת שנים שהתפתחה בארץ שבה נולד והתפתח כל סוג וסוג של עיסוי.

  • עיסוי איורוודה מסייע לגוף להיפטר מרעלים, משפר את זרימת האנרגיה ומשיב את הנעורים לעור, באמצעות שימוש בשמן עיסוי.
  • בעיסוי שוודי, שנחשב לאחד מסוגי העיסויים הקלאסיים של אירופה, נעשה שימוש רב בשמנים בעלי ריח נעים, שהופכים את העיסוי לחוויה שמרטיטה את החושים.
  • עיסוי תאילנדי, הגיע אמנם מתאילנד, אבל הוא מבוסס על מסורות שונות שיובאו מסין ומהודו לפני מאות בשנים. אי לכך, יש המכנים את העיסוי התאילנדי בשם יוגה פסיבית, בשל יכולתו לשפר את הגמישות ולהשרות שלווה ורוגע.
  • עיסוי ארומתרפיה רותם את השמנים הריחניים, המלווים את העיסוי, בכדי להשיב לנו משהו מאווירת הטבע הקסום, שכה חסרה בעולם המודרני והאורבאני.
  • טיפול שיאצו מקורו ביפן, ארץ השמש העולה. טיפולי ספא מארצות המזרח הרחוק נשענים על העובדה שהשיאצו מסוגל לאזן את האנרגיה הפנימית שזורמת בגופינו, באמצעות טכניקת מגע מיוחדת במינה.
  • עיסוי באבנים חמות הינו חוויה מיוחדת במינה בעולם של טיפולי ספא. אבנים בעלי פנים חלקות ותכונות אנרגטיות מרגיעות, שחוממו בטכניקה מיוחדת, שמקורה במסורת אינדיאנית, תגרום לכם להרגיש קלילים ומאושרים.

עיסוי מכף רגל ועד ראש

ספא טוב מטפל בנו ומפנק אותנו מכף רגל ועד ראש. לא מאמינים? כדאי שתשימו לב:

כשאנחנו מדברים על עיסוי מכף רגל ועד ראש, טבעי שנתחיל ברגליים. טיפולי ספא של רפלקסולוגיה, מיטיבים לאבחן בעיות רפואיות שונות, ואף לטפל בהן באמצעות מגע קסום בכפות הרגליים. אחרי שהענקנו לרגליים את תשומת הלב הראויה, נמשיך עמוק מתחת לפני השטח.

  • עיסוי רקמות מגיע ללב העניין – לרקמות העמוקות שבגופינו. באמצעות טיפול זה ניתן למנוע פגיעות, דלקות ופציעות במפרקים ובשרירים. מומלץ לכל מי שנוהג לעסוק בספורט בקביעות. אצנים, רוכבי אופניים, שחיינים, רקדנים, מתעמלים, לכולם כדאי לנסות! לספורטאים רציניים כדאי להתנסות גם בעיסוי ספורטאים.
  • עיסוי ספורטאים משלב בתוכו מגוון רחב של טיפולי ספא מסוגים שונים. השימוש בטכניקות שונות של עיסוי מסייע לגוף למצות את היכולת הטבעית הטמונה בו וימזער את הסיכון לפציעות. העיסוי יעיל במיוחד להרגעת שרירים מכווצים ועייפים.
  • עיסוי לנשים הרות עושה נפלאות לגופך, העסוק במשימה הנפלאה, אך גם המתישה לעיתים, לשל הזנת חיים חדשים. ובכלל, טיפולי ספא מסוגים שונים, יעזרו לך להשיב לגופך רוגע ושלווה, ולהתכונן ליום הגדול, מחוזקת ועם אנרגיות חדשות.
  • דיברנו על עיסוי מכף רגל ועד ראש, ואכן הגענו לאיבר החושב והחשוב שלנו – הראש, הפנים והקרקפת. עיסוי זה משלב טיפול כולל בפנים, בעצמות הפנים והגולגולת, בשרירי הפנים, ולעיתים גם בצוואר. לפעמים משלבים טיפולים קוסמטיים תוך כדי הטיפול ויוצאים ממנו זוהרים במיוחד.
  • עיסוי רפואי נועד בראש ובראשונה לעזור לגוף להתרפא. עיסוי רפואי יעיל על שרירים עייפים וכואבים, זירוז החלמה מפציעות והקלה על כאבים מסוגים שונים, בין היתר באמצעות שיפור זרימת הדם.

קוסמטיק-ספא

ספא ראוי לשמו איננו סתם מכון יופי. ספא הוא מקדש המעניק לגוף את הכבוד הראוי לו. כחלק מתרבות הגוף והנפש, אנו מעניקים מגוון רחב של טיפולי יופי ברמה אחרת. טיפול פנים, עיצוב גבות, איפור קבוע, פילינג ומסכות, הם רק חלק מהפינוקים שלא יניחו לך להסתפק בביקור חד פעמי בספא. השילוב של עיסויים וקוסמטיקה יקרין החוצה את היופי והבריאות הטמונים בך, ויוציא אותם אל אור השמש!