עיסוי ארומתרפיה

עיסוי עם שמנים ארומתרפייםכמעט כל סוגי העיסוי הקיימים גורמים הנאה מרובה וטומנים בחובם גם ערך מוסף בדמות השפעה בריאותית חיובית. כאן עולה השאלה, מדוע אם כן קיימים כל כך הרבה סוגים של עיסוי? אנחנו מאמינים, בתור ספא טבעי, הוליסטי ופתוח, שכפי שיש מקום בעולם לכל סוגי האנשים, כך יש מקום לכל סוגי העיסוי. כל עיסוי הוא יחיד ומיוחד, ומקנה הרגשה שונה מאחרים. היום נספר לכם על עיסוי מיוחד, אשר בשונה משאר סוגי הטיפול במגע, כדוגמת טיפול שיאצו, עיסוי שבדי, עיסוי תאילנדי וכן הלאה, עובד לא רק על המערכת של חוש המישוש אלא עובד באופן משמעותי מאוד על חוש הריח. עיסוי ארומתרפיה, נשען על ההבנה שחוש הריח הוא בעל השפעה גדולה מאוד. למען האמת ההשפעה של הריח על גוף האדם, נשענת על רבדים עמוקים ביותר. עיסוי ארומתרפיה, אם כן, שואב את כוחו מעוצמתו של הריח. לריח השפעה פסיכולוגית רבת עוצמה. לכולנו מוכרים מצבים שבהם ריח כלשהו "זרק אותנו" הרחק אל העבר, ויכולנו דרכו לחוות את החוויה בצורה הרבה יותר עוצמתית מאשר על ידי העלה בזיכרון היבש, ללא מעורבות חוש הריח. משום שעיסוי ארומתרפיה נועד, ראשית לכל, להקנות שלווה ורוגע, הרי שהאווירה הנעימה שבה מתרחש אצלנו בספא טבעי, העיסוי, תגרום לכם להצטרף אלינו למסע של זיכרונות קסומים, להעלות מחדש חוויות טובות, להשתחרר מזיכרונות של מתח, כעסים, לחץ ועצב, ולהחליפם במהלך העיסוי, בשלווה, אושר ורגיעה.

אם יש לכם היכרות עם סוגים אחרים של עיסוי בשמנים, כמו עיסוי שבדי, הרי שלא תופתעו מהאופן שבו יתחיל עיסוי ארומתרפיה. אולם ההבדל בין עיסוי בשמנים אחרים לבין עיסוי ארומתרפיה הוא בהרכבו של שמן העיסוי. בעיסוי ארומתרפיה אנו משתמשים בשמנים אתריים ריחניים אשר "מולבשים" על גבי שמני בסיס רגילים המשמשים לעיסויי אחרים, כמו שמן סומסום.

במהלך העיסוי מקרב המעסה את ידיו פעמים מספר לפניה של המטופלת או המטופל, ומניח לו לשאוף בעדינות את מולקולות הריח בעלות סגולות הריפוי לגוף ולנפש. כאשר תחושו בניחוח המשכר, מומלץ להניח לו להתפשט בשלווה דרך מערכת הנשימה, והוא יעשה את דרכו ברחבי הגוף ותוך כדי כך ימלא אתכם בחיים חדשים. זה המקום להרחיב קצת יותר, על סגולותיו שנפלאות של ענף הרפואה האלטרנטיבית שממנו התפתח עיסוי הארומתרפיה.

הארומתרפיה מבוססת על כך שכל החי והצומח על פני כדור הארץ הינו בעל אנרגיות חיים חזקות שיכולות להשפיע על סביבתו. ההשפעה יכולה להיות שלילית, כמו בתגובות אלרגיות שונות, ויכולה להיות חיובית, מרפאה ומשרת שלווה ורוגע.

כמו עיסויים אחרים שאנו מציעים במסגרת חבילות ספא מובחרות, גם לעיסוי ארומתרפיה השפעה חשובה מאוד להמרצת מחזור הדם, עידוד פעילות המערכת הלימבית, המשמשת בסילוק רעלים מתוך הגוף, ולא פחות חשוב, השראת רוגע עמוק, שמאפשר למטופלים לסיים את הטיפול עם הרגשת שלווה שאין כמותה.

אבל כפי שנרמז קודם לכן, הריח המיוחד של השמנים הארומתרפיים מאפשר למטופל לא רק להרגיש רענן, אלא מחזק את יכולתו של הגוף לרפא את עצמו באופן טבעי, החל בחיזוק המערכת החיסונית ותאי הדם הלבנים, דרך הקלה של בעיות במערכת הנשימה, חידוש תאי העור והבראה של עור יבש וחולה, זירוז תהליכי חילוף חומרים ועוד.

מומלץ מאוד לנצל את השהות אצלנו, בספא טבעי מיוחד במינו, וליהנות מג'קוזי מפנק או מאמבט מלחים מרענן.

אם תשמעו לעצתנו, חשוב שתזכרו דבר אחד, עשו זאת לפני העיסוי הארומטי ולא לאחריו. לאחר עיסוי ארומתרפיה מומלץ שלא להתקלח למשך שעה, וזאת בכדי להתיר לשמן שנמסך על הגוף להמשיך בפעילותו המבריאה והריחנית.